crutches

Angol nyelvtan mindenkinek! (Főleg nekem.) Lényeg, hogy ha könnyen, gyorsan akarsz angolul tanulni, akkor tanulj úgy! A blogomhoz felhasználom Balaskó Attila Angol nyelvtan mindenkinek c. kiváló könyvét. Nem lehet könyvesboltokban kapni, a Jézuska hozza. Szóval tanuljatok szorgalmasan!

2007.09.21. 17:28 Little Red Riding Hood

Past Simple and Continuous házi

Translate the following sentences into English:

1. Ötkor gyújtottam meg (light) a tüzet, és öt óra tízkor már szépen égett. (burn nicely)
2. Mikor megérkeztem, a tanár a problémát magyarázta.
3. Tortát sütöttem éppen,mikor kigyulladt a tűzhely. (stove/ catch fire)
4. Nem akarunk találkozni vele, ezért amikor megérkezett, mi elmentünk. (leave)
5. Észrevette, hogy rossz irányba biciklizik. (cycle)
6. Az ablak alatt hegedült, mikor az ablak kinyílt, és valaki valami csúnyát kiabált ki. (shout something rude)
7. Jennifer nem hallotta, amit mondtam, mert az oroszlán olyan hangosan ordított.
8. Miért adtad neki kölcsön az újságot? Még olvastam.
9. Általában korán keltem, de azon a héten későn (keltem), mert nem dolgoztam.
10. Jack és Jill úgy döntött, hogy kifestik a konyhát. Narancssárgát választottak a falaknak, kéket a plafonnak. Amikor John benézett, Jack a falakat mosta le, Jill a festéket keverte. Örültek, hogy látják Jacket, és megkérdezték, van-e dolga aznap. Ő gyorsan azt válaszolta, hogy moziba megy, mert tudta, hogty keresnek valakit, hogy segítsen nekik (to help them). Elkezdtek festeni, de a falak még túl nedvesek voltak. Míg vártak, Jillnek eszébe jutott, hogy fel kell hívnia a bankot.

plafon - ceiling
festéket kever - mix the paint
nedves - wet
eszébe jut - remember

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://crutches.blog.hu/api/trackback/id/tr26172517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása